Tuesday, October 30, 2007

Merenung langit

Aku tengah pikir isu apa mau aku tulis dalam blog aku. Jadi aku duduk-duduk di tepi rumah nengok langit. Nunggu inspirasi atau idea datang. Sampai senja aku nunggu .. ndak juga datang inspirasi! Yang datang cuma nyamuk dan agas mau makan free. Hidangannya darah aku ... mana boleh jadi! Dalam dunia mana ada yang free. Masuk jamban buang benda yang ndak berguna pun kena bayar dulu!

Tapi makin lama makin cantik aku tengok tu langit. Lalu Aku masuk ke dalam rumah ambil kamera digital Sony Cyber-shot DSC-S600 6.0 megapixels aku! Ambil gambar langit senja sehingga lupa tujuan aku tengok langit adalah mau cari inspirasi.

Cantik kan? Aku rasa boleh juga aku jadi jurufoto

Ni lagi satu .. korang pilihlah mana yang ok

Biarlah. Aku ndak dapat sebarang inspirasi, tapi dapat gambar langit yang cantik. Macam lukisan. Siapa yang lukis .. Sang Pencipta. Aaaaa? Astaghrifullah ... maghrib rupanya ... aku terus buru-buru ke masjid! Sampai ketemu lagi setelah aku ada isu untuk dimasukkan dalam blog ini!

Pak Mur

1 comment:

Anonymous said...

PAK MURRR!!!
knapa blog teda update langsung?
HAPPY 52nd BIRTHDAYYY... (eh btulka?)